Hoe het gaat.

Ik weet niet hoe lang, maar ik internetbankier al een tijdje.
Zo nu en dan.
En de laatste keer dat ik iets bestelde had mijn random reader een gebrek.
KAART FOUT, stond er.
Dus een beetje met de kaart in en uit, en wat blazen in de gleuf, toen deed die het weer.
Maar net toen ik wilde afronden zei die weer KAART FOUT.
Dus ikke weer blazen en de kaart er een paar keer in en uit doen, net zolang tot die hem weer pakte.
Toen kon ik mijn werkje afmaken.

Ik besloot dus om de random reader eens mee te nemen naar de rabobank.
Daar zouden ze vast wel raad weten, misschien raakt zo`n batterij eens leeg of is er een stofje ingekomen?
Dus ik zocht en vond mijn paspoort en nam mijn bankpasje mee alsmede mijn random reader.
Ik hoopte maar dat dat ik het niet op de bank voor hoefde te doen en dat die dan net niet faalde, want dat zal je altijd zien.

Nou ja, bij de bank aangekomen moest ik even wachten tot het mijn beurt was.
En toen het zover was vertelde ik dat die niet meer voldeed, en toonde de random reader.
De mevrouw pakte het ding, smeet hem in de bak en gaf me een nieuwe!

Ik hoefde niks te laten zien of voor te doen, en dat ding werkt kennelijk ook uit zichzelf.
En ik kon weer naar huis.
Rene Donderdag 17 December 2009 at 6:00 pm | | Smurf

26 reacties

Ster

Wel netjes dat je zomaar een nieuwe kreeg.

Ster, (URL) - 17-12-’09 18:19
Bartacus

Toch wel in een milieubak ???

Bartacus, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 18:21
Marco

De wegwerpmaatschappij is waar we in leven.
Gelukkig zijn ze er bij de Rabo op voorbereid en krijg je meteen een nieuwe mee. Scheelt enorme wachttijden omdat zo’n ding eerst aangevraagd moet worden en per post naar je toe komt enzo.

Marco, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 18:29
Geertje

Ben vanaf mijn eerste salaris ook bij de Rabobank en eerlijk gezegd nooit te klagen gehad!
Fijn dat het zo snel was opgelost.

Geertje, (URL) - 17-12-’09 19:28
Redstar

Dat ging wel heel makkelijk dan. Ze zullen je er kennen?
Die dingen hebben idd niet het eeuwige leven. Eeuwig hoeft dan ook niet, maar toch :-)

Redstar, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 19:33
Marjolijn

Ja hoor, heel makkelijk, het gaat jaren goed en nu ik heb mijn derde dit jaar al.

Marjolijn, (URL) - 17-12-’09 19:37
Me!

Die dingen hebben gewoon niet het eeuwige leven.

Me!, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 19:57
Thérèse

Nou gelukkig maar! Al dat gehannes vaak; daar heb ik toch zo’n hekel aan.

Thérèse, (E-mail ) - 17-12-’09 20:25
francky

simpelweg een nieuwe kaart, moet kunnen.

francky, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 21:00
Terrebel

Goh, geen formulieren invullen of drie dagen wachten?

Terrebel, (URL) - 17-12-’09 21:06
Leidse Glibber

Ik doe nog steeds niet aan internetbankieren.
Telefonisch overmaken wel maar verder gewoon lekker ouderwets handtekeningetjes zetten.

Leidse Glibber, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 21:11
Joos

volgens mij was je diep teleurgesteld :-?

Joos, (URL) - 17-12-’09 21:13
hanscke

Onaachtzaamheid of heel veel vertrouwen in de mens.
Het kan beide.
Maar het is ook zo dat de code het moet doen en niet de random reader.

hanscke, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 21:16
jager

Zo gaat dat Rene, ik werk toevallig op de Rabo helpdesk van internet bankieren en die random readers zijn niet persoons gebonden, dus krijg je zo een nieuwe want omdat er een klok in zit kun je de batterij niet vervangen ;)

jager, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 21:18
Di Mario

Zo makkelijk gaat dat.

Love As Always
Di Mario

Di Mario, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 21:58
frank103

Beter dat ze dat ding weggooien dan dat je een nieuwe pas moet, dat kost 2 weken!

frank103, (URL) - 17-12-’09 22:18
travel

Ja klopt mijn vriendin heeft ook zo een nieuwe gekregen.
Wegwerp maatschappij, niet goed voor het milieu :-p

travel, (E-mail ) (URL) - 17-12-’09 22:54
Monique

Aha, gaat dat zo? Goed dat ik het weet. Ik maak ook altijd gebruik van de Random Reader en het bevalt me uitstekend. Ik bankier ook via mijn andere rekening bij ING, maar dat vind ik minder veilig. Dus gaan de belangrijke dingen via de Rabo.

Monique, (URL) - 18-12-’09 09:56
Chantal

Tja, ING doet het gewoon lekker met TANlijsten, werkt altijd…

Chantal, (E-mail ) (URL) - 18-12-’09 10:01
Mannie

Geef mij ook maar de TAN lijst nooit problemen mee gehad. Maar wel netjes dat je gewoon zonder vragen gelijk een nieuwe krijgt

Mannie, (E-mail ) (URL) - 18-12-’09 10:03
ria

Hahaha, ja zo gaat dat, je hebt er een mooi verhaal van gemaakt.

ria, (E-mail ) (URL) - 18-12-’09 10:40
Leibele

En zo is digitaal bankieren nos slechter voor het millieu dan het al is.

Leibele, (E-mail ) (URL) - 18-12-’09 11:07
Frank

Snel opgelost zo!
Hopelijk gaat het nou allemaal goed.

Frank, (URL) - 18-12-’09 11:19
Jetje

Ja, dat ken ik. Ik had ook zo’n “KAART fOUT “ geval. Lastig als een klant zegt dat ze betaald heeft en je kan het niet checken. Ik ben nu aan readertje nummer 3 bezig …

Jetje, (E-mail ) (URL) - 18-12-’09 19:52
Liesbeth

random reader, heb ik nog nooit van gehoord. Internetbankieren doe ik jaren..giro en abnamro, dat gaat heel anders

Liesbeth, (E-mail ) (URL) - 18-12-’09 21:05
Linda

Ook mijn random reader deed het pas niet goed, mijn vriendin kon zo een nieuwe voor me halen, ideaal…

Linda, (E-mail ) (URL) - 19-12-’09 19:43
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om te voorkomen dat ik ondergespamd word.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.