Evolutie

Moslims liggen wat onder vuur en sommige media gooien graag met olie.

Vorige week was er een Imam die Rita Verdonk geen hand wilde schudden.
Uit religieuze overwegingen schudt hij geen handen van vrouwen.
Dat is niks nieuws, die man neemt zijn geloof gewoon erg serieus.
Vrouwen kunnen ongesteld zijn, en dat is onrijn, volgens diverse religie`s.
En hoever iemand gaat in zijn religie moet iedereen maar zelf bepalen.
Tegenwoordig is zoiets opeens nieuws.

Andries Knevel is direkteur bij de EO, en presenteert daar een praatprogramma.
Zijn redactie nodigde maar eens een radikale moslim uit die al eerder gepeperde uitspraken heeft gedaan.
Abdoelanog wat van der Ven, ooit katoliek, nu radikaal moslim, en gestoord in zijn hoofd.
Andries kan niet goed intervieuwen, maar dat geeft niks, niemand kan hem ontslaan.
Een goede intervieuwer laat zijn gasten hun verhaal doen, door middel van gerichte vragen.

Maar meneer Knevel zei het antwoord maar vast voor.
Hij zei letterlijk:" ‘Dus u wenst kamerlid Wilders binnen twee jaar dood?’
Zijn gast hoefde alleen nog maar :"Ja" te zeggen en meneer Knevel had groot nieuws.

Zoals we al vaker op tv hebben kunnen zien kan je alles verwachten op tv.
Als je een hondeneuker zoekt kan een redactie die vinden.
Dus zo verbazingwekkend is deze uitspraak niet.

Sommige media blazen alles enorm op!
Het lijken de borsten van Georgina Verbaan wel.
Die moest ze ook maar eens tonen op tv, ik vertrouw die scans niet.

Rene Donderdag 25 November 2004 at 5:10 pm | | Smurf

38 reacties

Bjorn

Wil die borsten wel is zien :-D
euhh.. tja beetje jammer zoiets :-S

Bjorn, (E-mail ) (URL) - 25-11-’04 18:04
Leibele

Ook als de borsten van Georgina op de buis komen zet ik m,n TV wel uit.Ik kijk toch liever naar een leuke film of een goeie doco of zo.

Leibele, (URL) - 25-11-’04 18:17
leidje

Hahahaha smurf heerlijk zoals jij dit hier even neerzet!
Je hebt helemaal gelijk overigens er wordt een hoop opgeblazen door sommige media..!
P.s.: of de borsten van G. Verbaan opgeblazen zijn weet ik nie, maar als ze kunnen leeglopen dan zal het vast zo zijn! ;-)(monkey)

leidje, (E-mail ) (URL) - 25-11-’04 18:28
Brillie

Ik kan je bevestigen dat de tits nep zijn. Ik heb ze net in mijn handen gehad. En ze zeiden Peeeeeeep. Dus opgeblazen. Wel zonde dat er nu al een lekje in zit.

Brillie, (URL) - 25-11-’04 18:29
kurai

@brillie.. je moet je tanden er ook niet in zetten.. het is silliconen en geen goud…

kurai, (E-mail ) (URL) - 25-11-’04 18:41
Darkrain

Media moet je niet geloven met zulke onderwerpen, dat is alleen maar haat zaaien onder de bevolking, gooi zo’n programma van de buis. En die borsten van georgina die interesseren me niet nep of niet ze ziet toch niet uit, het spreekwoord luidt niet voor niets; al geef je een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding!

Darkrain, (URL) - 25-11-’04 18:45
marjanne

ik vind aan de ene kant dat je gelijk hebt, aan de andere kant praat je onzin. Natuurlijk is het bekend dat sommige moslims vrouwen geen hand geven, maar het gaat nu om verbroedering. Die moslims zeggen wel dat ze met ‘ons’ er alles aan willen doen om er een fijn land van te maken en dan vervolgens wel een hand weigeren. Wat hier in Nederland geldt als een vorm van acceptatie, welkom en verbroedering! Dat is echt belachelijk! En natuurlijk weet ook ik wel dat de media dingen opblazen, maar veel dingen komen ook echt bij het volk zelf vandaan. Wat betreft die borsten van Verbaan: koop de Playboy eens!

marjanne, (URL) - 25-11-’04 19:11
Ster

De media maken meer kapot dan dat ons lief is…..

Ster, (URL) - 25-11-’04 20:32
Toet (Stefan)

Tja kan niet anders zeggen dat ik het volledig met je eens ben!!!

Toet (Stefan), - 25-11-’04 20:44
MacPhisto

Bij Hart van Nederland toonde men gisteravond dat de scans van Georgina echt waren. Wonderbaarlijk hoe groot mierentietjes kunnen worden in zo’n kort tijdsbestek. Je zult er maar mee op een ochtend wakker worden. :-p

MacPhisto, (URL) - 25-11-’04 21:00
Miss Marple

Wij moeten ons dus aanpassen aan hun cultuur? zoals hun overtuiging is?? Sorry maar hier breekt me de klomp!! In een land zoals Nederland hoeven wij ons niet aan te passen voor elk geloof, maar hebben hun respect en misschien wat fatsoen nodig om eens naar onze cultuur aan te passen.\
Als Nederlander moeten we ons aan passen in andere landen, na hun maatstaven leven, waarom moeten we dan in ons eigen land ons aanpassen!!

Vele zullen nu zeggen, discriminatie, maar ik weet nu wel beter dat we zo langzamerhand worden gediscrimineerd in ons eigen land!!

Media is zo, omdat wij als mens graag alles willen weten, uitdagend zijn naar de media toe. In opdracht wat wij graag lezen!

Miss Marple, (URL) - 25-11-’04 21:06
DeGezondeRoker

Quote:Dat is niks nieuws, die man neemt zijn geloof gewoon erg serieus
Unquote:Dat mag hij maar dan moet hij niet in Nederland gaan wonen,als ik emigreer naar irak en mijn schoenen aanhoud in hun moskee knikkeren ze mij er ook uit! Aanpassen heet dat!
Quote:En hoever iemand gaat in zijn religie moet iedereen maar zelf bepalen.
Unquote:Daar valt moorden ook onder?
Quote:Tegenwoordig is zoiets opeens nieuws.
Unquote:Niet vreemd daar er 2 moorden uit de naam van de Islam zijn gepleegt.
Quote:Abdoelanog wat van der Ven, ooit katoliek, nu radikaal moslim, en gestoord in zijn hoofd
Unquote:Makkelijk om te zeggen dat iemand niet toerekeningsvatbaar is.Helaas denken zijn aanhangers daar anders over.
Quote:Hij zei letterlijk:” ‘Dus u wenst kamerlid Wilders binnen twee jaar dood?’
Zijn gast hoefde alleen nog maar :“Ja” te zeggen en meneer Knevel had groot nieuws.
Unquote:Een man die aan de Universiteit studeerd en vele talen vloeiend spreekt kan opeens geen NEE meer uit zijn mond krijgen?
Quote:Sommige media blazen alles enorm op!
Unquote:Zou de familie van wijlen Fortuyn en wijlen Van Gogh daar ook zo over denken?

Conclusie:Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de spreekwoordelijke klepel hangt Smurf.Van mij mag je alle radicale Moslims opnemen in je Smurfenland en geef ze dan gelijk asiel zijn wij er van verlost!

DeGezondeRoker, (URL) - 25-11-’04 21:19
DeKLEINeMAN

Malle man die knevel (die ander trouwens ook).

DeKLEINeMAN, (URL) - 25-11-’04 21:27
ad@

soms worden de woorden je in de mond gelegd

ad@, (URL) - 25-11-’04 21:28
Kees

En daarom staat mijn tv meer uit dan aan.

Kees, (E-mail ) (URL) - 25-11-’04 21:32
peter

Je doet wel veel moeite rene om zo correct mogelijk te zijn ..ps vind sommige reacties wel een hoog slijm gehalte hebben .

peter, (URL) - 25-11-’04 21:57
Renésmurf

@DeGezondeRoker:

Quote:Dat is niks nieuws, die man neemt zijn geloof gewoon erg serieus
Unquote:Dat mag hij maar dan moet hij niet in Nederland gaan wonen,als ik emigreer naar irak en mijn schoenen aanhoud in hun moskee knikkeren ze mij er ook uit! Aanpassen heet dat!

We zijn hier in Nederland en in Nederland mag alles, ook uitgestoken handen weigeren.
Er staat nergens in de wet dat je verplicht bent een uitgestoken hand te schudden!
En schoenen uit in een moskee hoort zo.

Quote:En hoever iemand gaat in zijn religie moet iedereen maar zelf bepalen.
Unquote:Daar valt moorden ook onder?

Neen, moorden mag niet.

Quote:Tegenwoordig is zoiets opeens nieuws.
Unquote:Niet vreemd daar er 2 moorden uit de naam van de Islam zijn gepleegt.

Twee moorden? Overigens keurt geen enkele god moord goed.

Quote:Abdoelanog wat van der Ven, ooit katoliek, nu radikaal moslim, en gestoord in zijn hoofd
Unquote:Makkelijk om te zeggen dat iemand niet toerekeningsvatbaar is.Helaas denken zijn aanhangers daar anders over.

Jomanda is ook knettergek, en toch veel aanhangers.
Aanhangers zeggen niks over iemand zijn geestelijke welzijn.

Quote:Hij zei letterlijk:” ‘Dus u wenst kamerlid Wilders binnen twee jaar dood?’
Zijn gast hoefde alleen nog maar :”Ja” te zeggen en meneer Knevel had groot nieuws.
Unquote:Een man die aan de Universiteit studeerd en vele talen vloeiend spreekt kan opeens geen NEE meer uit zijn mond krijgen?

Balkenende en Fortuin waren ook beiden professor, en toch oerstom.
Opleiding zegt niks over inteligentie.
Natuurlijk had die man “NEE” moeten zeggen, maar dan hadden ze hem niet uitgenodigd,
ze wilden juist een radikale gek, en deze was wel gek genoeg.

Quote:Sommige media blazen alles enorm op!
Unquote:Zou de familie van wijlen Fortuyn en wijlen Van Gogh daar ook zo over denken?

Geen idee.

Conclusie:Je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de spreekwoordelijke klepel hangt Smurf.Van mij mag je alle radicale Moslims opnemen in je Smurfenland en geef ze dan gelijk asiel zijn wij er van verlost!

Mijn conclusie: Nederland is van iedereen die er maar wonen wil.

Renésmurf, (URL) - 25-11-’04 22:15
DeGezondeRoker

Quote:We zijn hier in Nederland en in Nederland mag alles, ook uitgestoken handen weigeren.
Er staat nergens in de wet dat je verplicht bent een uitgestoken hand te schudden!
En schoenen uit in een moskee hoort zo.

Unquote:We zijn in Nederland en in Nederland hoor je ene hand te geven net als je je schoenen hoort uit te doen in een moskee.
Quote:Quote:Tegenwoordig is zoiets opeens nieuws.
Unquote:Niet vreemd daar er 2 moorden uit de naam van de Islam zijn gepleegt.

Twee moorden? Overigens keurt geen enkele god moord goed.

Unquote:Helaas berust het wederom op desinformatie van jouw zijde,moorden keurt Allah wel degelijk goed denk aan de heilige Jihad.

Quote:Jomanda is ook knettergek, en toch veel aanhangers.
Aanhangers zeggen niks over iemand zijn geestelijke welzijn.

Unquote:Jomanda valt niet te vergelijken met een radicale Moslim die de middelen heeft om mensen te doden.Ook roept Jomanda haar volgelingen niet op tot misdaden,waaronder het vermoorden van tegengestelde zielen.

Quote:Balkenende en Fortuin waren ook beiden professor, en toch oerstom.
Opleiding zegt niks over inteligentie.
Natuurlijk had die man “NEE” moeten zeggen, maar dan hadden ze hem niet uitgenodigd,
ze wilden juist een radikale gek, en deze was wel gek genoeg.

Unquote:Fortuyn en alsmede Balkenende hebben nooit of te nimmer een groep aangezet tot het vermoorden dan wel het goedkeuren van een moord op een persoon secu groepering.Deze meneer zij willens en wetens en voor de wet volledig toerekeningsvatbaar dat hij het goed zou vinden als de Heer Wilders uit religieuze overwegingen zou worden vermoord.

Quote:Quote:Sommige media blazen alles enorm op!
Unquote:Zou de familie van wijlen Fortuyn en wijlen Van Gogh daar ook zo over denken?

Geen idee.

Unquote:Zo lust ik er ook nog wel een paar…….

Quote:Mijn conclusie: Nederland is van iedereen die er maar wonen wil.

Unquote:Mits deze mensen zich aanpassen aan onze cultuur en met name onze wetgving!

DeGezondeRoker, (URL) - 25-11-’04 22:34
Frankiej

Ik ga binnenkort gewoon in Belgie wonen ofzo, weg van al het gezeik!

Frankiej, (URL) - 25-11-’04 23:29
Morpurgo.tk™

Het is een simpele maar doeltreffende manier van vragen, de antwoorden al in de mond leggen.

Morpurgo.tk™, (E-mail ) (URL) - 26-11-’04 00:26
Hansje

Het wordt bijna saai, Smurf, maar ik ben het weer roerend met je eens!

Hansje, (URL) - 26-11-’04 00:45
Toet (Stefan)

he gezonde roker. Pim Fortuyn is niet door een moslim vermoord. Volkert van der Geest vermoorde Pim Fortuyn omdat Pim tegen het verbod op het fokken van Pelsdiertjes is. Je mag best een mening hebben… maar dit is gewoon een feit. Als je je bek opentrek weet dan wel dat het waar is wat je rondblaast.

Toet (Stefan) , - 26-11-’04 01:06
Toet (Stefan)

O… en dan nog even gezonde roker: intergratie staat niet gelijk aan verander je cultuur. Iedereen mag van MIJ moslim zijn. Daar ik het niet zo heb op welk geloof dan ook; doch staat het een ieder in dit VRIJE land VRIJ om te geloven in wat men ook maar wil. Al geloof je in de Linksdraaiende Paarse Boskabouters…moet je zelf weten. Als dit geloof zegt dat je geen vrouwen mag aankijken ook prima!!! doe het dan vooral niet. Maar waarom mag je wel zeggen dat Moslims een achterlijk gelijk is en waarom mag je niet zeggen Dat alle homo’s randdiebiellen zijn??? Ik zie het verschil niet?? Ik zeg dus niet dat ik het er mee eens ben… Maar goed; zolang iedereen zich maar aan de wet houdt (die ook niet geheel duidelijk is op vrije menings uiting) en de ander NIET beledigd vind ik het allemaal prima. Je kan niet verwachten dat een moslim elke dag boerenkool met worst eet. En ik ben er trots op dat wij een tollerant land zijn. Als ik in Pakistan gaat leven zal het me niet zo goed af gaan denk ik. Maar je eigen Tollerantie afmeten aan intollerantie is appels met peren vergelijken!!!!

Toet (Stefan), - 26-11-’04 02:28
Ladyloela

Ja, sommige media gaan wel ver om kijkcijfers te trekken. Olie op het vuur gooien en reacties uitlokken. Alles draait om geld.Ja, ook bij Georgina Verbaan.

Ladyloela, (URL) - 26-11-’04 07:41
Cleo

Ik begin het ook allebei een beetje zat te worden. Het gezeik over moslims en de tieten van Georgina.

Cleo, (URL) - 26-11-’04 07:48
lindsay

Allemaal leuk en aardig maar van die 5 kilo die Georgina aan is gekomen kan ze echt niet zulke grote borsten van krijgen…

lindsay, (E-mail ) (URL) - 26-11-’04 07:52
Aad

Tegenwoordig is elk lullig ding een reden voor discussie. Wel een hand of geen hand. Wel echt of niet echt. Lekker belangrijk zeg.

Aad, (URL) - 26-11-’04 10:06
Me myself and i

Helemaal met je eens Smurf en “Deze meneer zij willens en wetens en voor de wet volledig toerekeningsvatbaar dat hij het goed zou vinden als de Heer Wilders uit religieuze overwegingen zou worden vermoord” Dat zei hij niet. Hij zei dat hij het niet erg zou vinden als hij dood ging. Maar iedereen ging eens dood zei hij. Hij wilde niet dat hij dood ging door de hand van een Moslim. Maar aan een … Kanker? vulde Knevel al voor hem in. En daar antwoorde hij bevestigend op.
Weerzinwekkend om iemand kanker toe te wensen, dat is zo.
Maar wensen hele voetbal stadions vol, de joden niet aan het gas?

Me myself and i, (URL) - 26-11-’04 10:09
Chantal

We moeten eens proberen om wat rust te creeeren en niet steeds terug te vallen op alles. Wat voorbij is moet voorbij kunnen zijn. Geef het allemaal wat minder aandacht.

Chantal, (URL) - 26-11-’04 11:25
Toet (Stefan)

Het is tijd voor ontspanning! Adem rustig in…goed zo en hou even die admen vast en laat dan je ademhaling rustig los…. en nog een keer.

Toet (Stefan), - 26-11-’04 11:40
Irene

Zo, wat zijn we weer lekker bezig. Leve de nuance, Smurf, volhouden!

Irene, (URL) - 26-11-’04 13:01
antje

moet zeggen vind dat gelul over de borsten van Georgina Verbaan iets van moet dit nu werkelijk in de media, en ja zolang er belangstelling voor is zal dat zo zijn, maar er zijn belangrijkere dingen in de wereld, maar er word aandacht aan geschonken, en zolang dat door blijft gaan, blijven wij lullen over dit soort van onzin

antje, - 26-11-’04 14:01
Jolanda

ik vond de manier van interviwen ook al niet kies…en die van de ven is ook niet wijs… en 1 +1=2

Jolanda, (URL) - 26-11-’04 14:43
Jeanette

Smurf. Ik ben helemaal met je eens dat de media een kwalijke rol speelt maar soms kan het van twee kanten wel een beetje anders. Mijn beste vriendin is Moslima en wij hebben nooit problemen terwijl we het toch niet altijd eens zijn. Maar wie rottigheid zoekt vindt altijd wel wat en rotte appels zijn er in alle manden.

Jeanette, (E-mail ) (URL) - 26-11-’04 16:14
Roelof

Een beetje goedkoop is het wel van Knevel om zo’n pipo uit te nodigen. Net zoals het goedkoop is om onder een de naam van de gezonde roker commentaar te posten.

Roelof, (URL) - 26-11-’04 17:26
jwl

Ik zou Rita Verdonk ook geen hand gegeven hebben. Niet omdat ik imam ben, maar omdat ik vind dat zij een weerzinwekkend asielbeleid voert.
De meeste mensen in Nederland willen een rustig en ongestoord leventje. Principes passen daar niet in want dat zou tot onrust leiden als je er voor op moet komen. Van der Ven heeft principes. Ik vind ze buitengewoon onverstandig, maar respecteer zijn prinicipiele houding. Zolang hij binnen de wet blijft en geen staatsondermijnende activiteiten onderneemd, kun je daar weinig tegen doen. Dat is democratie: dat iemand iets anders mag vinden dan je zelf vindt. Of je nu Verdonk of Van der Ven of (godbetert) Wilders heet. Maar je hoeft niet iedereen een hand te geven.

jwl, (URL) - 26-11-’04 20:31
franzje

Helaas is er a;lleen nog maar ellende op die tv, ik kijk zo weinig mogelijk !!!!

franzje, (E-mail ) (URL) - 26-11-’04 22:01
Linda

De media doet Nederland in deze tijden echt geen goed

Linda, (E-mail ) (URL) - 26-11-’04 23:36
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om te voorkomen dat ik ondergespamd word.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.