Dank u
Geachte Rabobank.
Elk jaar krijg ik van u een heel boekwerkje vol met kortingsbonnen te gebruiken bij allerlei activiteiten in de omgeving door u en mij gesponsord.
Ik maak echter alleen gebruik van de gratis stoelkaarten voor bij het openluchtconcert van het Noord Nederlands Orkest onder de naam Pura Vida aan de oevers van het Oldambtmeer.
Ik krijg elk jaar een kortingsbon zodat ik geen stoelen hoef te huren maar er twee gratis krijg.
En ik mag dan ook nog eens gratis twee consumpties halen in de pauze.
Dank daarvoor.
Maar dit jaar is het anders.
Nu moet ik heel onmilieuvriendelijk gaan doen, door naar een website te moeten gaan, daar dan de kortingsbon te downloaden, dat moet ik dan uitprinten en meenemen.
Wat een omweg, voorheen was het eeste uitnodigingspapier voldoende.
En nu inkt en papier gaan verspillen, en electriciteit/energie......
Bovendien heb ik dus geen printer.
En ik zie ook dat ik dit jaar slechts één stoel gratis krijg.
Dat is wel jammer.
Natuurlijk kan ik maar op één stoel zitten, maar voorgaande jaren nam ik mijn moeder mee, dan kon zij op de andere stoel zitten.
Dat ga ik dan oplossen door haar voor de pauze te laten zitten, dan kom ik wat later.
Maar hoe kom ik nu aan die ticket, zonder printer?
Groeten Rene.
P.S. Ik heb ook geen mobiele telefoon, wel een laptop.
twaalf reacties
Ben benieuwd of je daar antwoord op krijgt. Ik word ook knettergek van dat dwangmatige gedoe om je naar internet te verwijzen.
Vriendelijke buurman? Bibliotheek? Ik snap je hoor nu willen ze opeens weten of je echt wel komt want alle niet gegarandeerde plaatsen worden alsnog verkocht. Ik hou ook niet van dat printen, verspilling is het.
Voor iedere klant een heel boekje drukken, wat zo de papierbak in gaat, lijkt mij een veel grotere verspilling dan één blaadje printen als men er belangstelling voor heeft.
Dat is waar veel mensen tegen aanlopen, men wordt verplicht om dingen te doen die ze eigenlijk niet kunnen. Hans
je laptop meenemen en daar even aanzetten