Misselijkmakend
Ik zag op het Jeugdjournaal dat een commerciele radiozender een geldbedrag van maar liefst honderdduizend euro gaf aan één luisteraar.
100.000 euro!
Als prijs.
Op de commerciele radio.
Dit gaat alle perken te buiten.
De radio bestaat dit jaar honderd jaar en het dieptepunt is bereikt.
Er wordt als prijs honderduizend euro weggegeven.
Dat ze dit vermelden op de publieke omroep, waar het Jeugdjournaal onder valt, vind ik niet nodig, maar als ze dat dan toch doen doe het dan niet zo kritiekloos.
En als dit kaliber prijzen op televisie zou zijn zou ik het net zo erg vinden, en wellicht ben ik wat wereldvreemd want naar dat soort programma`s kijk ik sowieso al niet.
Ik ben nooit zo een voorstander van prijzen weggeven.
Bij Ronflonflon was de enige prijs die er wel eens te winnen viel een kartonnen doos.
En bij de Arbeidsvitamien geven ze tegenwoordig een radio weg.
Ik dacht dat het dieptepunt van de Nederlandse radio het optreden van Domien Verschuuren was, die met dat termiale patientje dat nagels ging lakken, maar dat heeft Domien zelf overtroeft door honderduizend euro als prijs weg te geven.
Want ik zag dat het Domien was die de prijs uit ging delen, dezelfde Domien die zich in het glazen huis op liet sluiten om geld in te zamelen voor het goede doel.
En dan een paar jaar later zo`n idoot hoge prijs weggeven.
Dat rijmt niet.
Nepper kan je niet zijn.
vijf reacties
Ik snap ook niet dat je bij zo’n dom spelletje zoveel geld weg kan geven, maar er zit vast iets achter waarmee ze veel meer geld verdienen.
Het is het graaien van deze tijd, jammer dat het Jeugdjournaal hier aandacht aan besteed.
Geeft een heel verkeerd beeld aan kinderen. Hans
Ik denk dat ze zoals overal tot in den entreme moeten om aandacht te krijgen. Van mij mogen ze zulk geld investeren zodat er minder onzin uit die radio komt.
Da’s inderdaad niet netjes zoveel geld weggeven en anderzijds de mensen doen geld inzamelen voor het goede doel. Rare wereld waar we in leven.