FRaai

Test 1,2,3, ja, de boel werkt weer.
Dat wist ik ook wel,  maar zo leek het eerst niet helemaal.

Ziggo had namelijk bedacht dat ik een nieuwe modem kreeg.
Bij de eerste poging hadden ze die opgestuurd en was ook weer teruggestuurd omdat ik het niet afgehaald heb bij het afhaalpunt omdat ze tegenwoordig geen niet thuis briefjes meer in de bus doen.

Nu zag ik toevallig in de mail dat er wederom een pakje voor me lag en ik had nog een paar dagen de tijd voor die teruggestuurd werd.
Ik hoefde ik de winkel alleen mijn naam te noemen en ik kreeg de doos mee.

En dan begint het gedonder, het oude spul verwijderen en het nieuwe instaleren, en dat gaat dan makkelijk met een app.
U kent ziggo niet, het is jij en jou en dat spreekt me totaal niet aan.
En dan de tip, neem maar even een snack, als dat ding aan het instaleren is.

Ik bepaal zelf wel wat ik al of niet neem, ik ben niet gediend van zulke tips.
Eerst doe ik de kabeltjes verkeerd omdat het bijhorend voorbeeldfilmpje het ook precies net andersom doet als dat bij mij het geval is.
En ergens iets groens indrukken gaat ook niet, beide uiteinden van mijn kabeltje zijn rood.

Wees volledig en precies en ga niet zomaar ergens van uit, ziggo! 

Ik vond de oude splitter en oude kabels beter, deze waren vast te draaien, de nieuwe hangen er los in, dus ik heb de oude meuk er maar weer ingedrukt.
Ja, want ik kreeg eerst natuurlijk enige uren geen verbinding.
En daarna wel op mijn telefoon maar niet op mijn laptop.

Maar uiteindelijk is het dus gelukt, op mijn eigen wijze, maar het werkt.
Hoera.

Rene Vrijdag 19 Mei 2023 at 10:23 pm | | Smurf

zes reacties

Hans

Het klink als de belastingdienst, makkelijker kunnen we het niet maken.
Klopt, de afstemming op je product en informatie botst nog wel eens.
Dan opeens heb je een heel ander type dan de instructies.
Maar je hebt het voor elkaar. Hans

Hans, (URL) - 19-05-’23 23:02
די מריו

owh dat klinkt als drama. Ik kan er ook niet zo goed tegen als het niet is zoals het er staat. Ziggo staat inderdaad niet bekend om klantvriendelijk.

Maar gelukkig werkt het weer.

Love As Always
Dimario

די מריו, (URL) - 20-05-’23 08:20
John

Ik vind jij en jou wel prima kunnen, zeker op weblogs. Met U creëer je afstand die niet nodig is.

John, (URL) - 20-05-’23 09:26
francky

Ziggo kennen we hier niet, maar met de andere firma’s zijn geen haar beter. Hier sakkert met over Telenet. Gelukkig ben ik daar geen klant.

francky, (URL) - 20-05-’23 13:37
ria

Gelukkig ken ik ziggo niet, maar het is weer opgelost op jouw eigenwijze wijze, hoera!

ria, (URL) - 20-05-’23 20:51
Rietepietz

In de webwereld vind ik jij en jou prima maar ook dan kun je best gewoon beleefd zijn. In persoonlijk contact stel ik bij onbekende ook wel prijs op U en niet al te joviale omgangsvormen tot ik zelf anders aangeef. Er zijn uiteindelijk niet zoveel mensen meer “waar ik mee op school gezeten heb”.

Rietepietz, (URL) - 21-05-’23 19:09
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om te voorkomen dat ik ondergespamd word.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.