MeesteRweRk
Wim t. Schippers in Volgspot op radio 5.
En op radio 2.
En radio 1.
En voorheen radio 4 nu npo klassiek.
En er is vast nog veel meer natuurlijk.
Ook op de televisie raakt men er niet over uitgepraat.
En aan het eind van de rechtsreekse VPRO uitzending van Bureau Buitenland werd Wim nog even geciteerd, dat we de zinloosheid van het bestaan sportief moeten opvatten.
En dat het allerlaatste wat AI gaat produceren is Wim T. Schippers, volgens Robbert Dijkgraaf.
Wim T. Schippers maakte de VPRO eerst klein, de leden stroomden weg, maar maakte de VPRO later groot.
Meerdere keren werd hij er uit gesmeten, nog vaker werd hij terug gevraagd.
Hij is altijd de VRPO trouw gebleven en de VPRO is hem trouw gebleven.
Alleen daar kon en kan zoiets, ik koester dat.


Geen reacties