Niet zo zeuren

Ayaan Hirschi Ali, Geert Wilders en Rita Verdonk zitten politiek te bedrijven,
en wel op een heel akelige manier.
Ze zitten haat te zaaien en olie op het vuur te gooien.
Als ze maar aandacht krijgen.

Sommige van hun zijn al met de dood bedreigd, anderen soliciteren er naar.
Bedreigingen en moorden bestaan al sinds de mensheid.
(Alleen bekende Nederlanders halen het Journaal nog)
Dat is ook niet de oplossing, zo kweekt men meer haat, en staan er weer anderen op.

Met bedreigingen krijgen die lui alleen maar wat ze willen: aandacht!
En zo krijg je ze ook niet weg.
Ayaan ging onderduiken met een hoop bombarie, haar terugkomst was nog een grotere show.
Dus moest Geert ook maar onderduiken.

Toen het even rustig werd begonnen ze te zeiken over hun onderduikadres.
Krijg je dat weer, als er geen nieuws is maken ze wel nieuws.

Er is maar één manier om politieke lui uit te schakelen.
Je moet gewoon zorgen dat je bij die lui in de buurt komt, het liefst met een lullig baantje.
En dan zeg je gewoon dat ze in je kont knijpen.
Als je dat stug volhoudt verdwijnen ze vanzelf.

Simpel, en zonder bloedvergieten.

Rene Dinsdag 22 Februari 2005 at 4:25 pm | | Smurf

46 reacties

 RI@&BERT

ik hou me aanbevolen voor die baan bij Ayaan ik knijp niet in mannen billen zeker die baan bij Geert niet stel dat hij het echt doet bah ik vind het al een engerd bah bah en nog eens bah

RI@&BERT, (URL) - 22-02-’05 16:51
kingstick

Jij begrijot er werkelijk helemaal niets van. Smurfen moeten zich lekker bezighouden met smurfenproblemen, zoals Gargamel. Laat grote mensen politiek maar over aan grote mensen.

kingstick, - 22-02-’05 16:59
peter

Niet zo zeuren Smurf,gewoon ogen dicht of andere kant op kijken is het beste toch .

peter, (URL) - 22-02-’05 17:59
Leibele

Een gewoon huis om in onder te duiken en veilig te zijn is toch ieders recht.Donner zit te zeuren.

Leibele, (URL) - 22-02-’05 18:06
Aad

Ayaan Hirschi Ali zaait haat? Wat zeg je nou toch Rene!

Aad, (URL) - 22-02-’05 18:49
only

Mischien moet je het aan lubbers overlaten. Hij heeft nu toch geen werk meer en solliciteerd mischien wel naar kontje knijper………(joker)Ik vind het een geweldig iedee! Met lubbers krijg je iedereen weg, zelfs Hirsh Ali! hahahaha!!

only, (URL) - 22-02-’05 19:03
V@nM@n

Ayaan Hirschi Ali wil ik ook wel eens in de billen knijpen, als jij nou nog iemand voor Wilders zoekt. Rita Verdonk drijft vanzelf af….

V@nM@n, (URL) - 22-02-’05 19:13
Marco

Dus jij vind het heel normaal dat vermeende terroristen wel een huis kunnen krijgen van de AIVD maar 2 politici die bedreigt worden door diezelfde terroristen in een cel geplaatst worden? Soms denk ik dat je er echt helemaal niets van begrijpt. Misschien omdat Groningen zover weg ligt van de rest van Nederland?

Marco, (URL) - 22-02-’05 19:17
Sjors

Dit soort gasten doen alles om aandacht te krijgen en tegen welke prijs intereseert ze geen hol.

Sjors, (URL) - 22-02-’05 19:42
nefesj

amai.. das wel weer een halfslachtige oplossing vin je niet?… want zo wordt iemand die echt is lastig gevallen.. daardoor minder serieus genomen… laten we maar zeggen.. als je vooraan presteert.. zijn dit de gevolgen… helaas… zij liever dan ik … xxx…

nefesj, (E-mail ) - 22-02-’05 19:55
madelief

Ik ben het helaas ook een beetje met je eens, je wordt zo moe van al dat politiek correcte gedoe! En ik vindt ook dat het allemaal een beetje op de spits gedreven wordt. Maar het blijft een zeer ingewikkeld probleem.

madelief, (URL) - 22-02-’05 19:55
Cleo

Met je eens Smurf.

Cleo, (URL) - 22-02-’05 20:41
Aad

Het enige wat Hirschi Ali volgens mij doet is opkomen voor de rechten van de vrouw in de moslimwereld. Volgens Rene is dat haat zaaien en een hoop die reageren zijn het er nog mee eens ook. Ik snap er niets meer van. Volgens mij praat iedereen elkaar maar een beetje na.

Aad, (URL) - 22-02-’05 20:46
Roelof

Als je toch moet solliciteren, doe eens een gooi naar zo’n lullig baantje. ;-)

Roelof, (URL) - 22-02-’05 20:58
Kek

Hmz ís een optie … hoewel ik bij ene Ruud L. al aan aanklacht zou indienen als hij me begluurd met zn borstelige langlokkige wenkbrauwen :s

Kek, (URL) - 22-02-’05 21:03
Kees

Kunnen ze elkaar niet in de billen knijpen. Hoewel Ayaan voor mij niet weg hoeft.

Kees, (E-mail ) (URL) - 22-02-’05 21:28
Linda

Tja het is een idee maar of het werkt??

Linda, (E-mail ) (URL) - 22-02-’05 21:35
Renesmurf

kingstick: Kom eens met tegenargumenten, als je die hebt. peter :Verklaar u nader, aub.
@Aad: Ayaan is van het geloof gestapt, dus heeft ze zich daar niet mee te bemoeien. Staat en kerk behoren gescheiden te zijn. Als ze zich inzetten wil voor moslimvrouwen moet ze in moskeeen zijn, niet in de kamer.

Renesmurf, (URL) - 22-02-’05 22:19
Mm..

Rene! Wat een ijzersterk idee! Niet dat ik me spontaan wil aanbieden om in de billen van Geert Wilders te knijpen overigens. Daar moet ik dan ook weer even niet aan denken. Maar er zijn vast wel dames/heren die dat willen doen…. toch? ;)

Mm.., (URL) - 22-02-’05 22:21
Aad

Dus volgens jouw denkwijze mag ik niet tegen bv legbatterijen zijn alleen maar vanwege het feit dat ik geen kip ben?

Aad, (URL) - 22-02-’05 22:58
A.Berg

Er moet meer in de kont geknepen worden dus…

A.Berg, (URL) - 22-02-’05 23:05
Gert-Jan

Laat Hirsi Ali en Wilders maar lekker in de politiek, grote kans dat Wilders van mij een stem krijgt volgens jaar.

Gert-Jan, (E-mail ) (URL) - 22-02-’05 23:10
Renesmurf

@Aad :tuurlijk wel. Ieder mens is tegen vrouwenmishandeling/onderdrukking , alleen denkt Ayaan daar wat aan te kunnen doen, en dat is niet zo, ze maakt de moslims zo juist boos.

Een ex- is altijd het ergst, of het nou een roker, moslim of christen is.

Renesmurf, (URL) - 22-02-’05 23:20
Brillie

Ik heb er ook een stuk over geschreven. Te lang om hier te plaatsten. Lees het maar even op mijn log.

Brillie, (URL) - 23-02-’05 00:01
Downer

Beetje kort door de bocht René, trouwens aandacht vragen doen ze allemaal, dat hoort bij het politieke spelletje.

Downer, (URL) - 23-02-’05 00:04
Han

@Marco; Denk je nou echt dat die twee in een cel wonen? Wat een onzin. Dat ze op een militaire basis wonen wil nog niet zeggen dat ze in een cel zitten. Als Wilders zegt dat ie in een cel woont dan doelt ie waarschijnlijk op een van die generaalswoningen die daar ook staan. Niet bepaald een cel. Wilders is alleen op stemmen uit zonder dat ie nou werkelijk met concrete oplossingen komt. Hij roept alleen wat mensen graag willen horen. Populisme heet dat geloof ik…

Han, (URL) - 23-02-’05 07:36
Mm..

Er is niets mis met het feit dat ze aandacht vragen voor een bepaald onderwerp. Dat recht heeft iedereen.

Wat me bij beide zeer tegen de borst stuit, is het feit dat ze het doen met zeer veel bombarie en met het doel de tegenstellingen in de samenleving te vergroten.
“Moslims zijn eng, wij zijn Nederlanders.. komt allen tesamen want dan redden we het wel in deze oorlog!” Welke oorlog? In Irak.. daar is oorlog. Wat mij betreft mogen Hirshi Ali en Wilders wel even dáár een maandje gaan wonen. Eens kijken of ze het bij terugkeer in Nederland hier nog steeds zo ellendig durven te noemen.

Mm.., (URL) - 23-02-’05 08:07
ViperGirl

zwijgt, heeft hier niets meer aan toe te voegen

ViperGirl, (E-mail ) (URL) - 23-02-’05 09:20
Chantal

Jij hebt het duidelijk niet op onze politici. Niet dat ik ze allemaal geweldig vind, maar ik ben wel van mening dat ze gewoon hun beroep moeten kunnen uitoefenen zonder dat ze bang hoeven te zijn voor aanslagen….. en waar Geert WIlders dan moet onderduiken dat is GEEN woning meer….. dat is opsluiting en dat verdient hij niet, ook al ben je het niet met hem eens. Hij vertegenwoordigd nu een maal een gedeelte van onze bevolking, zo gaat dat in een democratie en die willen we toch allemaal zo graag?

Chantal, (URL) - 23-02-’05 09:27
Theo

Ach end an is die ene weg en dan komt er wel weer een andere voor in de plaats toch?

Theo, (URL) - 23-02-’05 09:42
Coqui

blijkbaar hebben ze niks beters te doen??

Coqui, (E-mail ) (URL) - 23-02-’05 11:53
Jolanda

nouik moet zeggen dat ik de sonderduikadressen ook op z’n minst vreemd vond hoor. En hoort aandacht vragen niet bij de taak van een politicus?

Jolanda, (URL) - 23-02-’05 13:31
Renesmurf

Chantal: zeker, maar ze maken duidelijk misbruik van de situatie. En dat stoort me. Theo: Zeker, en dan ga ik daar weer over loggen.
Coqui: Precies. Jolanda: Jazeker, aandacht vragen voor hun zaak, niet voor zichzelf.

Renesmurf, (URL) - 23-02-’05 14:48
 RI@&BERT

stop ze beide in een cel voor onbepaalde tijd kan de kamer gewoon doorvergaderen in plaats van altijd maar dat geouwehoer van die twee te moeten beantwoorden

RI@&BERT, (URL) - 23-02-’05 16:08
renesmurf

@ smurf? Met tegen argumenten komen? Je bedoeld dat ik serieus met je moet gaan discussieren over deze topic?

Als jij er zo’n simpele gedachtengang op na houdt, vraag ik me af of een discussie met argumenten echt zin heeft, denk het niet.

Overigens ken je mijn argumenten al, die heb je vaak genoeg gelezen. Jammer alleen dat je zelden de moeite nam om met echte argumenten te reageren.

renesmurf, - 24-02-’05 16:09
kingstick

Excuus, bovenstaande reactie is van mij, niet van SMURF. De handigheid in het reageren is er een beetje uit gesleten denk ik.

kingstick, - 24-02-’05 16:10
Renesmurf

Mensen die niet lezen en over Gargamel beginnen neem ik niet serieus.
En ik laat me niet de les lezen, en al helemaal niet door mensen die zelfs bij drie keer reageren nog niets inhoudelijks hebben gemeld.

Renesmurf, (URL) - 24-02-’05 18:04
kingstick

Ik dacht dat alles hier mocht? Het moet dus inhoudelijk?

Ik snap eigenlijk niet waarom ik serieus zou moeten reageren op een topic die door mensen met al een heel klein beetje verstand niet serieus te nemen is.

Dan die bewering dat ik niet lees? Vervelend is dat he?

kingstick, - 24-02-’05 23:24
Renesmurf

Alles mag, niets moet.
Als je echt vervelend was had je allang een IP ban.

Renesmurf, (URL) - 24-02-’05 23:42
MacPhisto

Hehehe… je slaat de spijker op haar kop! :-D

MacPhisto, (URL) - 25-02-’05 00:01
Bart

Er zit een kern van waarheid in !

Bart, (URL) - 25-02-’05 13:36
Cornette

Je snapt in ieder geval wat er aan de hand was in de zaak Lubbers. Dat zo’n man ineens, na meer dan 60 jaar, een kontenknijper zou worden terwijl hij in zijn jonge testosterrongedreven jaren dat niet geweest zou zijn?
Bespottelijk gewoon. Maar hij is weg en dat komt de Amerikanen goed uit.

Cornette, (URL) - 25-02-’05 14:21
Renesmurf

Precies, jij snapt het. (en wel meer)
Lubbers moest weg door hele vage beschuldigingen.
Schandalig.
Zijn opvolger is trouwens Clinton, die heeft niks met sex.

En alleen met sexuele beshuldigingen krijg je ze weg, niet met doodsbedreigingen, maar dat zei ik al.

Renesmurf, (URL) - 25-02-’05 14:41
Martijn

Hirschi Ali is een hele slimme vrouw die over de rug van de nederlandse belastingbetaler,haar hogere doel heeft bereikt.
Gauw naar amerika, daar zijn ze niet vies van een leugentje.

Martijn, (E-mail ) - 16-05-’06 12:39
John

Just wanted to say hi, thanks and bye

John, (E-mail ) (URL) - 15-06-’06 19:13
cheap viagra9128

topawcDo not be angry please

cheap viagra9128, (E-mail ) (URL) - 24-12-’06 09:19
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om te voorkomen dat ik ondergespamd word.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.