NedeRland

Elke zondagmiddag maak ik een foto van het in aanbouw zijnde nieuwe gemeentehuis van Oldambt in Winschoten, zie hier de webcam 

Dit keer eerst eentje genomen vanaf de Winschoter Toren d`Olle Witte.

Deze foto is van vorige week zaterdag, maar men kan hier wel mooi rechts de bomen zien die ik telkens door het raam voor de lift op de foto zet.



Deze is dus wel van afgelopen zondag.



En dit is er bij gekomen.



Volgende week weer, net als vorige week.

Rene Dinsdag 23 Juni 2026 at 12:00 am | | Smurf

Eén reactie

Dimario

Dat is een beste boor. Ze gaan toch niet op olie boren?

Love As always
dimario

Dimario, - 23-06-’26 08:54
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.