Fuckeronie

Ik vind alle reacties leuk, werkelijk waar.
Maar soms verbazen ze me wel.
Nu vond ik een hele lap tekst van Albert
We verschillen namelijk van mening.
Dat mag ook.
Toch vind ik het nodig (en leuk) om zijn mening hieronder te plakken, en er zelf in het blauw wat eigen opmerkingen tussen te plaatsen.

Dit zei Albert:Ik merk dat sommige mensen aanstoot trekken aan wat ik geschreven heb.
Ik hoop dat ik dan ook zo vrij mag zijn mijn reactie wat nader toe te lichten.
Ik vind dat RFR geen reclame nodig heeft, want ik hoor de laatste tijd erg vaak dat ze een enorm groot luisteraarsaanbod hebben.
Ik word graag aardig gevonden en vind het wel leuk om een DJ te promoten. Risingflow had voorheen nog geen uitzending op de zaterdagmiddag. En daarom plaatste ik deze post. Ik gun ook Fred zijn luisteraars, hij is nog niet zo populair als Mark en Sjoerd. Maar dat gaat komen, hij heeft talent! Bovendien weet niet iedereen van het bestaan van zulke zenders. Een weblog is net als een krant, men gaat heus niet de archieven doorspitten. Misschien was hier wel iemand die even ging luisteren en het net zo leuk vind als ik.

60 luisteraars per uitzending, 750 euro van (volgens mij) RenéSmurf, het kan niet op.
Onjuist, `slechts een enkele keer haalden ze dat, meestal zijn het er een stuk of tien. Dat ze 750 Euro gekregen hebben heb ik ook gehoord, maar dat is slechts een gerucht. Ik vind niet dat er namen bij genoemd moeten worden, ik hou niet van geroddel. Mocht er een anonieme donor zijn, respecteer dat dan!  En laat mij er buiten.

Als dat allemaal zo is, waarom dan weblogs vervuilen met reclame? En waarom mensen smeken om bijdrages als je zoveel geld in je handen hebt? Dat hoef je toch niet meer te doen als alles zo meezit? Dat bedoel ik dus positief, maar dat kwam kennelijk niet zo over...
Nee, ten eerste is het geen bevuilen, eerder logvulling, ten tweede is geld niet iets wat ze nodig hebben om vast te houden. Ze geven het uit! Op de een of andere krankzinnige manier moeten ze geld betalen om uit te zenden. Die stroom gaat dus door.

Ook zie ik dat er dingen worden gedaan die we bij TBR ook al deden. Zoals het weggeven van CD's van onbekende bands of aandacht vestigen op onbekende bands. Ik meen me te herinneren dat ik ooit es een van de trendsetters was met dat soort acties tijdens mijn Metal Madness programma. Niettemin juich ik dat soort acties toe, maar ik dacht dat mensen die me toch aardig kennen (zoals Antje) dat wel begrepen. Kennelijk niet, maar dit terzijde...
Iets weggeven op de radio? Dat bestond al in de jaren 20, als het niet nog eerder was. Dat hoort bij radio, dat is leuk! Onbekende bands blijven ook gepromoot worden, want horen we niet regelmatig Nice Mom? Mijn ontdekking!

RFR noemt zich vernieuwend, maar echt vernieuwend vind ik ze om bovenstaande reden niet.
Fout, ze noemen zich nergens vernieuwend, bulshit!

Maar datzelfde gevoel heb ik ook bij andere Internet radio's, want ze kopieren klakkeloos van elkaar. Ik noem RFR nu overigens omdat dit logje over hen gaat, maar ik denk dat ook dit weer als gezeik zal worden uitgelegd door de mensen die RFR steunen. Voor mijn part steun je RFR tot je erbij neervalt, dat maakt mij echt niks uit. RFR valt alleen danig in herhaling zonder es nieuwe wegen te zoeken om reclame te maken. Tenminste, dat vind IK en daar irriteer ik me aan.
Nou, die taalfout pak ik ook nog even mee:
Jij kan je niet irriteren, ik kan je irriteren, jij kan je wel ergeren! Duidelijk?


Ik hoop dat nu eindelijk es duidelijk is waarom ik dergelijke dingen zoals in mijn vorige reactie neerzet. Ik herhaal mezelf niet graag, maar schijnbaar is dat perse nodig voor mensen me snappen.
Natuurlijk, jouw standpunt is duidelijk fout, maar dat mag.

Zo, nu mijn eigen kleur weer.
Dit is mijn log en ik typ en ik link wat ik wil!

Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow Risingflow

Maar ook Sundance vind ik leuk!
Sundance Sundance Sundance

Zo, klaar.

Rene Zondag 08 Februari 2004 at 11:30 pm | | Smurf

27 reacties

DarK RaiN

Inderdaad, jou log jou “regels” en bepaal jij wat er gelogd word.

DarK RaiN, (URL) - 09-02-’04 00:38
keekstar

tuurlijk typ je wat je zelf wil… prima toch!

keekstar, (URL) - 09-02-’04 07:23
Sudesh

Internetradio… tja…
Nu Ruud de Wild en Rob Stenders ook weggaan en ik weiger naar commerciele radio te luisteren ga ik me dr ook eens wagen.

Sudesh, (E-mail ) (URL) - 09-02-’04 09:42
Paul

Ieder zijn mening, toch?

Paul, (URL) - 09-02-’04 09:42
Heintjuhh

Zijn de kindertjes uitgespeeld ;-)? Wat een gelul van die Albert zeg :S

Heintjuhh, (URL) - 09-02-’04 11:23
DeKLEINeMAN

Rene schrijf lekker wat je wil schrijven.
Albert lees lekker wat je wil lezen.

DeKLEINeMAN, (URL) - 09-02-’04 12:56
antje

nou rene ga lekker je eigen gang, en albert als jij je persoonlijk aangesproken voelt, spreek mij dan op msn aan joh, en wat ik al eerder zei, reclame word overal gemaakt, op radio tv, en voor websites en weet ik al wat niet, en renesmurf, wat jij met je website doet of niet doet is helemaal aan jou, ieder zijn eigen idee, daarover, ieder in zijn of haar waarde laten,

antje, - 09-02-’04 15:10
Deksel

APPLAUS !!! APPLAUS !!! APPLAUS !! *buigt heel diep voor RenéSmurf….R.E.S.P.E.C.T.

Ik ben het 100% eens met René en vind dit een machtige post !

Keep up the good work !

Deksel, (E-mail ) (URL) - 09-02-’04 15:15
Rene

Vind dit gewoon bullshit, Rene zijn mening, reclame mag van mij.
Infeite is die héle linklijst van Rene eigenlijk een reclame hok, Rene linkt ze wel, maar het is reclame want je promoot een ander zijn weblog!
Ben blij dat ik er ook sta :-D, en Albert staat er ook tussen, en we linken terug, ik maak ook weer reclame
Heerlijk toch?
Het is in feite geen reclame op een LOG, het is gewoon zeggen wat je leuk vind en denkt dat je datgene aan de andere mensen moet laten zien, mag toch? daarvoor is een weblog!

Rene, (URL) - 09-02-’04 15:16
jwl

Is het erg als ik niet helemaal begrijp waar het over gaat?

jwl, (URL) - 09-02-’04 16:25
keekstar

woordspeling: holie fuckeronie :)

keekstar, (URL) - 09-02-’04 17:06
Fredjuuh

Renésmurf, you’re the best :-p

Fredjuuh, (E-mail ) (URL) - 09-02-’04 18:38
Albert

Ik hoop dat ik zo vrij mag zijn om hier op te reageren, zonder persoonlijk te worden. Maar allereerst, een post zoals dit had ik niet verwacht, zeker niet van jou, René. Maar goed, het is inderdaad jouw log, dus je mag plaatsen wat je wil. Daar hoor je me verder niet over, heb dat ook nooit gezegd overigens.

60 luisteraars per uitzending, 750 euro van (volgens mij) RenéSmurf, het kan niet op.
Onjuist, `slechts een enkele keer haalden ze dat, meestal zijn het er een stuk of tien. Dat ze 750 Euro gekregen hebben heb ik ook gehoord, maar dat is slechts een gerucht. Ik vind niet dat er namen bij genoemd moeten worden, ik hou niet van geroddel. Mocht er een anonieme donor zijn, respecteer dat dan! En laat mij er buiten.

Ik noemde jouw naam omdat Mark Rozema jou als donor aangaf tijdens een MSN gesprek. Dat vertelde ie me maar wat graag, nadat hij hoorde dat ik legaal wilde met Net Voice Radio. Dit station zal helaas niet van start gaan, maar dit terzijde. Na dit bericht ging RFR ook legaal, wat ik ze overigens niet misgun. Maar ik hoop dat nu duidel;ijk van wie dat geruchgt afkomstig is. Hier sla je de plank dus een beetje mis, vind ik. Misschien had ik je naam niet moeten noemen, maar ja, het is toch gebeurd. Mijn excuses daarvoor…

RFR noemt zich vernieuwend, maar echt vernieuwend vind ik ze om bovenstaande reden niet.
Fout, ze noemen zich nergens vernieuwend, bulshit!

Dit is inderdaad bullshit wat je nu zegt, want ook dit is me meerdere malen vermeld op MSN. En ook weer door Mark Rozema. Sorry Mark, maar het is nu eenmaal zo…

Nou, die taalfout pak ik ook nog even mee:
Jij kan je niet irriteren, ik kan je irriteren, jij kan je wel ergeren! Duidelijk?

Jij komt echt uit Groningen, merk ik. Hier in Brabant betekent irriteren namelijk hetzelfde als dat ergeren van jou. Duidelijk? Beetje respect voor iemands dialect, graag. Taalfout? Irriteren is goed geschreven hoor…

Goed, ik hoefde op de rest niet echt te reageren vond ik zelf. 1 ding wil ik wel ff kwijt nog, ik had niet op het logje van RFR moeten reageren, daar heb je best gelijk in en dat zal ook niet meer gebeuren. Tenminste, niet meer op de manier van voorheen. Er speelde overigens iets meer mee waarom ik zo reageer op dergelijke posts (niet alleen die van jou, maar ook andere), maar hierover ga ik niet in details, dus vraag me daar ook maar niet naar.

Als echt allerlaatste, ik vind het een beetje zielig van je dat je een hele post aan mijn (wel of niet terechte) kritiek wijdt. Kijk, als ik iets heb met een lezer van mijn log vecht ik dat onderling uit en niet op mijn log. Dat zou jij misschien ook es moeten doen. Heb ik ooit iets dergelijks als dit gedaan na het plaatsen van jouw posts? Nooit, als ik eerlijk ben. En om dan ook maar gelijk ff mijn link erin te gooien vind ik ook erg intelligent van je. Levert mij weer hits op. Maar ja, misschien wilde je dat wel of zo, om me vooruit te helpen ;-) Of je voelt je persoonlijk aangevallen of zo, want anders plaats je iets als dit niet…

Goed, dit was het wel van mijn kant. Ga lekker verder met je log en we spreken elkaar nog wel via de logs. Denk ik…

Albert, (URL) - 09-02-’04 18:44
Deksel

*oooooeeh…..wonders how this “logbattle” finishes :p

btw…jammer dat mark zo losmondig is ;-) (ej mark…je snapt me wel)

Deksel, (E-mail ) (URL) - 09-02-’04 19:32
antje

Ja sjoerd ergens heb jij gelijk, was misschien niet slim om dat te vertellen, maar je denkt soms ook dat je wel iets aan vrienden kwijt kunt in je blijdschap, maar zo zie je maar weer, zelf daar kun je behoorlijk de mist mee in gaan

antje, - 09-02-’04 19:36
Rene

En je denkt dat je mensen kan vertrouwen.
Ik weet haast wel zeker dat mark er wel bij had gezegt niet door lullen en enzo…
Dit is erg lullig Albert, mark er bij halen, nooooit verwacht van jou

Rene, (URL) - 09-02-’04 19:43
TinyBear

Jongens jongens wat een gedoe om “niks” zeg….er lullen kennelijk een drietal mensen apart langs elkaar heen en gaan dan wederom apart met elkaar lopen bakkeleien over pietlutterige dingen?
Rene…log wat je wilt met respect voor anderen…
Albert…antwoord wat je wilt met datzelfde respect…
Roddelen, zo blijkt maar weer…is geweldig fout…en leid tot nog foutere reacties.
Enneh….gemier over taalfouten…???…toe nou zeg…

TinyBear, (E-mail ) (URL) - 09-02-’04 20:40
Gert-Jan

en waarom gaat Netvoice niet van start?

Gert-Jan, (E-mail ) (URL) - 09-02-’04 23:57
Albert

@Gert-Jan: dat heeft vooral te maken met financiën. We waren eerst met 2 personen, maar eentje is afgevallen. Ik moest dus alleen alles ophoesten, Live365, SENA etc. :’-(

Albert, (URL) - 10-02-’04 15:45
kurai

lol.. en ik heb het internet voor het eerst ontdekt en iedereen aapt me na.. ;p

kurai, - 10-02-’04 17:21
Bumble

“Natuurlijk, jouw standpunt is duidelijk fout, maar dat mag.”
Dan pak ik jou daar even op, smurf. Dit is een mening, goed onderbouwde mening. Het mooie aan meningen is, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar fout kunnen ze niet zijn!

Bumble, (URL) - 10-02-’04 17:41
Renesmurf

Een standpunt is wat anders dan een mening.

Renesmurf, (URL) - 10-02-’04 17:44
kurai

een onderbouwde mening met flink wat haken en ogen.. dus niet goed en maakt het standpunt niet minder fout maar veel fouter dan ie al was.. >_

kurai, - 10-02-’04 17:48
Tinmar

Ik heb ooit eens een mooie omschrijving van het bergip communiceren gehoord die hier goed van toepassing is:
Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten.

Goede communicatie hier.;)

Tinmar, (URL) - 14-02-’04 18:00
ludopi

Waar gaat dit allemaal over??? Ik word te oud!

ludopi, (URL) - 16-02-’04 04:53
generic wellbutrin

Deeply sorry for that.

generic wellbutrin, (E-mail ) (URL) - 22-12-’06 16:53
cheap zyrtec3819

rieoccDo not be angry please

cheap zyrtec3819, (E-mail ) (URL) - 24-12-’06 09:20
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om te voorkomen dat ik ondergespamd word.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.