Bushokje
Onderstaand plaatje is aanklikbaar, en dan belandt u ergens waar ik niks mee te maken heb.Ik luister erg graag naar de Arbeidsvitaminen, en als het even kan iedere werkdag.
Heerlijk programma om bij te schilderen.
Maar wat ik me nou afvraag.
Zou dat nou werkelijk helpen, bushokjesreclame?
Zou er ook maar 1 persoon zijn die denkt, he, daar ga ik eens naar luisteren?
Ikzelf ben absoluut niet over te halen naar iets anders te gaan luisteren door een leuke poster.
Ik heb wel eens de kop van Ruud de Wild gezien op een poster.
Toch is er geen haar op mijn hoofd dat er ook maar aan denkt om te gaan luisteren naar een meneer die denkt dat radio er voor is om flink veel geld mee te verdienen in plaats van het publiek te dienen.
Als Ruud wil dat ik naar hem luister moet die maar zorgen dat hij op een fatsoenlijke zender terecht komt.
Overigens, soms komt er wel eens een schilder in de uitzending bij de Arbeidsvitaminen, die heeft dan een plaatje aangevraagd.
En met slecht weer of als het koud is, dan heeft die altijd binnenwerkzaamheden.
Nu kan de indruk ontstaan dat alle schilders bij slecht weer of koudheid binnen werken.
Welnu, dat is echter niet het geval, en zijn ook schilders die het hele jaar door zich buiten moeten redden.
zeventien reacties
Een poster zal mij ook nooit kunnen overtugen iets anders te luisteren, kijken, of te gaan doen als dat ik van plan was.
Een programma moet het van zijn kwaliteit hebben en/of erg aanspreken.
De recalme heeft geholpen hoor, jij hebt het erover, wij hebben het er nu over.
Love As Always
Di Mario
Geen enkele vorm van reclame heeft mij ooit kunnen overtuigen iets te kopen of iets te doen wat ik niet wil kopen of doen. En hopelijk zal dit me nooit overkomen.
Ja, waar zijn die tijden van vroeger dat jij je nu bij het UWV mocht melden voor een betaalde vakantie?
Qua Ruud zitten we op dezelfde golflengte.
En bushokjes zie ik eigenlijk niet zo vaak.
Ik had verwacht dat jij nu wel zou stoppen met luisteren naar Arbeidsvitamine omdat ze reclame maken in bushokjes.
De bedoeling van reclame is dat het in je achterhoofd gaat zitten. Slechts weinig mensen zullen rechtstreeks aangemoedigd door reclame iets gaan kopen. Doorgaans zijn het dezelfde mensen die geen eigen mening hebben maar gewoon die uit populaire kranten overnemen die zwichten voor reclame. Daarentegen: toen ik eens als service aan vrouwelijke bezoekers van mijn huisje maandverband kocht, nam ik wel een merk dat ik kende van de reclame…
Ik geloof ook niet dat ik daardoor zou gaan luisteren. Maar die reclame verkoopt wel, anders zouden ze het echt niet doen.
Zo,n reklame plakkaat in een bushokje heeft je in ieder geval wel even aan het denken gezet.